Olen nyt ahmimisen kannalta pahimmassa paikassa, töissä. Olen periaatteessa ihan ok paikasas duunissa, mutta työn ilo on kadonnut varmaan vuosi sitten. En sitä ala analysoida sen enempää, mutta täällä on hyvin vaikea pitää itsensä kurissa varsinkin, kun karkin - joka on minulle se the ongelma - syöminen on tehty äärimmäisen helpoksi. Minun ei tarvitse ottaa kuin 10 askelta ja olen loputtomien karkkivarantojen ääressä. Nyt on suht rauhallinen olo, mutta kyllä se tästä vielä ahdistukseksi muuttuu. Ja kun se ajatus iskee päähän, se on sitten menoa. En pysty hallitsemaan itseäni.

Mitähän sitä pitäisi tehdä? Viiltää itseensä haava joka kerta kun tekee mieli ahmia? Vitut, sittenhän sitä on aivan shakkiruudukkona, niin kiehtovalta kuin ajatus kuulostaakin. Ja haloo, minä olen yli 30, mikä ikä se on aloittaa viiltety? Hypätä ikkunasta ulos? Eikä. Rakastan perhettäni ja siltikin elämääni liikaa. Mikään ei toistaiseksi ole estänyt minua. Ei estäisi, vaikka karkin hinta kymmenkertaistettaisiin.

Palaan tänne, kun seuraava ahdistus iskee. Eli aika pian.